Cum comand

  • Cum pot comanda? keyboard_arrow_down

    Comenzile se înregistrează online pe site-ul nostru. Creează un cont cu adresa de e-mail și parolă, adaugă bunătățile dorite în coș, selectează gramajul dorit și urmează pașii pentru finalizarea comenzii. Imediat ce aceasta se înregistrează, o să primești un e-mail automat de confirmare cu datele comenzii.

  • Cum îmi aleg ziua și ora de livrare?keyboard_arrow_down

    Îți poți alege data și ora de livrare dorite în timpul înregistrării comenzii, iar disponibilitatea este afișată în timp real.

  • Nu reușesc să finalizez comanda, există problemă la poziționarea adresei pe hartăkeyboard_arrow_down

    Poate apărea această problemă dacă adresa ta nu este actualizată de către Google. Te rugăm să intri în contul tău – Adresele mele – Actualizează – Suport pin. Dacă tot nu reușești, te rugăm să ne contactezi și îți oferim suport pas cu pas: 0726.18.33.11

  • Pot înregistra comanda telefonic?keyboard_arrow_down

    Cu siguranță, ne poți contacta telefonic la 0726 18 33 11 și te vom ajuta pas cu pas.

  • Nu mai știu parola contului, cum o pot recupera?keyboard_arrow_down

    Pentru recuperarea parolei este nevoie să accesezi butonul „Am uitat parola” sau „Resetează parola”. Vei primi apoi pe e-mail un link care, odată accesat, îți va trimite un alt e-mail cu noua parolă.

  • Pot comanda o cantitate mai mică decât cea menționată la gramaj pe site?keyboard_arrow_down

    Pregătim bunătățile doar conform gramajului afișat pe site.

  • Am un produs în coș și nu îl pot șterge, ce trebuie să fac?keyboard_arrow_down

    Finalizează comanda și apoi te rugăm să ne contactezi și îl vom șterge noi. După ce finalizezi comanda, ne poți contacta și ne vom ocupa noi de eliminarea acestuia din meniul tău.

  • Aș dori să fac cuiva o surpriză și să îi trimit o comandă de pe Oala cu Bunătăți. Este posibil să nu lăsați factura atunci când o livrați?keyboard_arrow_down

    Da, este posibil. Te rugăm să ne contactezi și să menționezi acest detaliu.

  • Am realizat o comandă și apoi am anulat-o, însă am primit apoi mesaj că aceasta va fi livrată astăzi. Ce trebuie să fac?keyboard_arrow_down

    Te rugăm să ne contactezi și vom remedia situația.

Ambalare și livrare

  • Recipientele rămân la client?keyboard_arrow_down

    Da, acestea rămân la client.

  • Dacă înregistrez o comandă acum, în cât timp se livrează?keyboard_arrow_down

    Poți alege chiar tu intervalul dorit de livrare în al treilea pas al finalizării comenzii.

  • Cum îmi sunt livrate preparatele?keyboard_arrow_down

    Bunătățile sunt ambalate în caserole de unică folosință, prietenoase cu natura, sigilate pentru un extra plus de siguranță. Pentru ca nimeni să nu intre în contact cu bunătățile comandate de tine, fiecare comandă este livrată în pungă individuală din hârtie reciclabilă.

  • Dacă înregistrez o comandă, poate ajunge mai devreme?keyboard_arrow_down

    Livrarea comenzii se face mereu respectând intervalul menționat. Din păcate nu se poate livra nici mai devreme, nici mai târziu.

  • Pot înregistra o comandă și solicita livrarea la mai multe adrese?keyboard_arrow_down

    Poți stabili o singură adresă de livrare per comandă. Totuși, dacă îți dorești livrarea la mai multe adrese, poți face câte o comandă pentru fiecare dintre ele.

  • Pot veni să ridic preparatele de la dumneavoastră?keyboard_arrow_down

    Din păcate nu există această posibilitate. Nu avem punct deschis pentru ridicarea comenzilor.

  • Dacă doresc ca bunătățile să ajungă la prânz, când trebuie să înregistrez comanda?keyboard_arrow_down

    În funcție de disponibilitate, recomandăm înregistrarea comenzii din timp. În mod normal, pentru livrarea la prânz, trimiterea comenzii se poate face până la ora 22:00 cu o zi înainte.

  • Unde livrați și care este comanda minimă?keyboard_arrow_down

    Livrăm în București, o parte din județul Ilfov și Ploiești. Comanda minimă este de 99 lei. Pentru comenzile mai mari de 250 lei livrarea este gratuită.
    Pentru comenzile mai mici de 250 lei, taxa de livrare este de 9,90 lei în București și Ilfov și 14,90 lei în Ploiești. Taxa de livrare se aplică atunci când valoarea netă a comenzii, după ce se scad toate discounturile, este mai mică de 250 lei.

  • Ce ambalaje se folosesc pentru livrarea preparatelor?keyboard_arrow_down

    Preparatele sunt livrate în ambalaje destinate consumului alimentar. Folosim recipiente ce pot fi reciclate. În plus, caserolele în care sunt livrate preparatele sunt din 86% celuloză. Punga în care primești bunătățile este din hârtie 100% reciclabilă.

Modalități de plată și Promoții

  • Cum pot plăti?keyboard_arrow_down

    Poți achita online cu cardul prin EuPlătesc, cu cardul la livrare prin POS sau numerar la livrare. Alege modalitatea de plată dorită când ajungi la acest pas.

  • Am primit un voucher săptămâna trecută, îl pot folosi acum?keyboard_arrow_down

    Fiecare voucher sau promoție are un termen stabilit. Promoțiile au de obicei o perioadă limitată de una-două zile.

  • Am primit o eroare la plata online, ce trebuie să fac?keyboard_arrow_down

    Te rugăm să ne contactezi telefonic, pe e-mail sau pe live chat și ne ocupăm să rezolvăm situația.

  • Pot plăti cu card de bonuri de masă?keyboard_arrow_down

    În acest moment se poate plăti cu cardul Sodexo, Up Dejun și Edenred (card bonuri de masă).

  • Am făcut o comandă, am plătit online, însă nu am finalizat plata deoarece am uitat să adaug codul voucher. Ce trebuie să fac?keyboard_arrow_down

    Te rugăm să ne contactezi telefonic, pe e-mail sau pe live chat și ne ocupăm să rezolvăm situația.

  • Am primit un voucher, cum îl pot folosi?keyboard_arrow_down

    Fiecare voucher are o comandă minimă menționată pe materialul promoțional. Îndată ce ai atins această valoare, adaugă codul special menționat pe material.

  • Am selectat plata numerar și aș dori să plătesc cu cardul, este posibil?keyboard_arrow_down

    Poți achita prin POS la livrare. Agenții noștri aduc întotdeauna cu ei POS-ul, indiferent de metoda de plată pe care o alegi când plasezi comanda.

  • Am achitat online de două ori aceeași comandă, ce trebuie să fac?keyboard_arrow_down

    Pentru a rezolva situația, este nevoie să ne trimiți un e-mail cu numele tău, codul IBAN, ID-ul comenzii sau suma comenzii, iar banii vor fi returnați în contul tău.

Meniu și prețuri

  • Pot solicita produsele fără sare?keyboard_arrow_down

    Da, poți menționa acest lucru pentru fiecare preparat în parte, în rubrica specială de pe pagina produsului respectiv.

  • Am uitat să trec câteva mențiuni în comandă, ce trebuie să fac?keyboard_arrow_down

    Te rugăm să ne contactezi pe live chat, la telefon sau pe adresa de e-mail și să ne dai de veste ce mențiuni suplimentare vrei să atașezi la comandă.

  • Aș dori să adaug un ingredient la un anumit preparat, este posibil?keyboard_arrow_down

    Putem elimina ingrediente, dacă asta îți dorești, însă nu avem posibilitatea să adăugăm unele noi.

  • De sărbători aveți meniu special?keyboard_arrow_down

    Da, pregătim bunătăți specifice atât pentru Paște, cât și pentru Crăciun.

  • Există reduceri la anumite preparate?keyboard_arrow_down

    Urmărește pe site și pe canalele de social media Oala cu Bunătăți campaniile speciale care includ și discounturi pentru anumite produse!

Produs adăugat la favorite