Informatiile magazinului

OalaCuBunatati.ro - Gatim special pentru tine
Str. Fantanica 36, Sector 2
Bucuresti
Romania

Suna-ne:
0726.183.311

suport@oalacubunatati.ro

Intrebari frecvente

    Cum comand

  • Cum pot comanda?

  • Cum imi aleg ziua si ora de livrare?

  • Nu reusesc sa finalizez comanda, exista problema la pozitionarea adresei pe harta

  • Pot inregistra comanda telefonic?

  • Nu mai stiu parola contului, cum o pot recupera?

  • Pot comanda o cantitate mai mica decat cea mentionata la gramaj pe site?

  • Am un produs in cos si nu il pot sterge, ce trebuie sa fac?

  • As dori sa fac cuiva o surpriza si sa ii trimit o comanda de pe Oala Cu Bunatati, este posibil sa nu lasati factura atunci cand o livrati?

  • Am realizat o comanda si apoi am anulat-o, insa am primit apoi mesaj ca aceasta va fi livrata astazi. Ce trebuie sa fac?

  • Ambalare si livrare

  • Recipientele raman la client?

  • Daca inregistrez o comanda acum, in cat timp se livreaza?

  • Cum imi sunt livrate preparatele?

  • Daca inregistrez o comanda, poate ajunge mai devreme?

  • Pot inregistra o comanda si solicita livrarea la mai multe adrese?

  • Pot veni sa ridic preparatele de la dumneavoastra?

  • Daca doresc ca bunatatile sa ajunga la pranz, cand trebuie sa inregistrez comanda?

  • Unde livrati si care este comanda minima?

  • Ce ambalaje se folosesc pentru livrarea preparatelor?

  • Modalitati de plata si Promotii

  • Cum pot plati?

  • Am primit un voucher saptamana trecuta, il pot folosi acum?

  • Am primit o eroare la plata online, ce trebuie sa fac?

  • Pot plati cu card de bonuri de masa?

  • Am facut o comanda, am platit online, insa nu am finalizat plata deoarece am uitat sa adaug codul voucher. Ce trebuie sa fac?

  • Am primit un voucher, cum il pot folosi?

  • Am selectat plata numerar si as dori sa platesc cu cardul, este posibil?

  • Am achitat online de doua ori aceeasi comanda, ce trebuie sa fac?

  • Meniu si preturi

  • Pot solicita produsele fara sare?

  • Am uitat sa trec cateva mentiuni in comanda, ce trebuie sa fac?

  • As dori sa adaug un ingredient la un anumit preparat, este posibil?

  • De sarbatori aveti meniu special?

  • Exista reduceri la anumite preparate?