Informatiile magazinului

OalaCuBunatati.ro - Gatim special pentru tine
Str. Fantanica 36, Sector 2
Bucuresti
Romania

Suna-ne:
0726.183.311

suport@oalacubunatati.ro

Intrebari frecvente

    Cum comand

  • Cum pot comanda?

    Comenzile se inregistreaza online pe site-ul nostru. Creaza un cont cu adresa de email si parola, adauga bunatatile dorite in cos, selecteaza gramajul dorit si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii. Imediat ce aceasta se inregistreaza, o sa primiesti un mail automat de confirmare cu datele comenzii.

  • Cum imi aleg ziua si ora de livrare?

    Iti poti alege data si ora de livrare dorite in timpul inregistrarii comenzii, iar disponibilitatea este afisata in timp real.

  • Nu reusesc sa finalizez comanda, exista problema la pozitionarea adresei pe harta

    Poate aparea aceasta problema daca adresa ta nu este actualizata de catre Google. Te rugam sa intri in contul tau - adresele mele - actualizeaza - suport pin. Daca tot nu reusesti, te rugam sa ne contactezi si iti oferim suport pas cu pas: 0726.18.33.11

  • Pot inregistra comanda telefonic?

    Cu siguranta, ne poti contacta telefonic la 0726 18 33 11 si te vom ajuta pas cu pas.

  • Nu mai stiu parola contului, cum o pot recupera?

    Pentru recuperarea parolei este nevoie sa accesezi butonul ''Am uitat parola'' sau ''Reseteaza parola''. Vei primi apoi pe email un link care odata accesat iti va trimite un alt email cu noua parola.

  • Pot comanda o cantitate mai mica decat cea mentionata la gramaj pe site?

    Pregatim bunatatile doar conform gramajului afisat pe site.

  • Am un produs in cos si nu il pot sterge, ce trebuie sa fac?

    Finalizati comanda si dupa va rugam sa ne contactati si-l vom sterge noi. Dupa ce finalizezi comanda, ne poti contacta si ne vom ocupa noi de eliminarea acestuia din meniul tau.

  • As dori sa fac cuiva o surpriza si sa ii trimit o comanda de pe Oala Cu Bunatati, este posibil sa nu lasati factura atunci cand o livrati?

    Da, este posibil. Te rugam sa ne contactezi si sa mentionezi acest detaliu.

  • Am realizat o comanda si apoi am anulat-o, insa am primit apoi mesaj ca aceasta va fi livrata astazi. Ce trebuie sa fac?

    Te rugam sa ne contactezi si vom remedia situatia.

  • Ambalare si livrare

  • Recipientele raman la client?

    Da, acestea raman la client.

  • Daca inregistrez o comanda acum, in cat timp se livreaza?

    Poti alege chiar tu intervalul dorit de livrare in al treilea pas al finalizarii comenzii.

  • Cum imi sunt livrate preparatele?

    Bunătățile sunt ambalate în caserole de unică folosință prietenoase cu natura, sigilate pentru un extra plus de siguranță. Pentru ca nimeni să nu intre în contact cu bunătățile comandate de tine, fiecare comandă este livrată în pungă individuală din hartie reciclabilă.

  • Daca inregistrez o comanda, poate ajunge mai devreme?

    Livrarea comenzii se face mereu respectand intervalul mentionat. Din pacate nu se poate livra nici mai devreme, nici mai tarziu.

  • Pot inregistra o comanda si solicita livrarea la mai multe adrese?

    Poti stabili o singura adresa de livrare per comanda. Totusi, daca iti doresti livrarea la mai multe adrese, poti face cate o comanda pentru fiecare dintre ele.

  • Pot veni sa ridic preparatele de la dumneavoastra?

    Din pacate nu exista aceasta posibilitate. Nu avem punct deschis pentru ridicarea comenzilor.

  • Daca doresc ca bunatatile sa ajunga la pranz, cand trebuie sa inregistrez comanda?

    In functie de disponibilitate, recomandam inregistrarea comenzii din timp. In mod normal, pentru livrarea la pranz, trimiterea comenzii se poate face pana la ora 22:00 cu o zi inainte.

  • Unde livrati si care este comanda minima?

    Livram in Bucuresti, o parte din judetul Ilfov si Ploiesti. Comanda mínima este de 99 lei. Pentru comenzile mai mari de 250 lei livrarea este gratuita.
    Pentru comenzile mai mici de 250 lei, taxa de livrare este de 9,90 lei in Bucuresti si Ilfov si 14,90 lei in Ploiesti. Taxa de livrarea se aplica atunci cand valoarea neta a comenzii, dupa ce se scad toate discounturile este mai mica de 250 lei.

  • Ce ambalaje se folosesc pentru livrarea preparatelor?

    Preparatele sunt livrate în ambalaje destinate consumului alimentar. Folosim recipiente ce pot fi reciclate, în plus caserolele în care sunt livrate preparatele sunt din 86% celuloza. În plus, punga în care primești bunătățile este din hartie 100% reciclabilă.

  • Modalitati de plata si Promotii

  • Cum pot plati?

    Poti achita online cu cardul prin EuPlatesc, cu cardul la livrare prin POS sau numerar la livrare. Alege modalitatea de plata dorita cand ajungi la acest pas.

  • Am primit un voucher saptamana trecuta, il pot folosi acum?

    Fiecare voucher sau promotie are un termen stabilit. Promotiile au de obicei o perioada limitata de una-doua zile.

  • Am primit o eroare la plata online, ce trebuie sa fac?

    Te rugam sa ne contactezi telefonic, pe email sau pe live chat si ne ocupam sa rezolvam situatia.

  • Pot plati cu card de bonuri de masa?

    In acest moment se poate plati cu cardul Sodexo, Up Dejun si Edenred (card bonuri de masa)

  • Am facut o comanda, am platit online, insa nu am finalizat plata deoarece am uitat sa adaug codul voucher. Ce trebuie sa fac?

    Te rugam sa ne contactezi telefonic, pe email sau pe live chat si ne ocupam sa rezolvam situatia.

  • Am primit un voucher, cum il pot folosi?

    Fiecare voucher are o comanda minima mentionata pe materialul promotional. Indata ce ai atins aceasta valoare, adauga codul special mentionat pe material.

  • Am selectat plata numerar si as dori sa platesc cu cardul, este posibil?

    Poti achita prin POS la livrare, agentii nostri aduc intotdeauna cu ei POS-ul, indiferent de metoda de plata pe care o alegi cand plasezi comanda.

  • Am achitat online de doua ori aceeasi comanda, ce trebuie sa fac?

    Pentru a rezolva situatia, este nevoie sa ne trimiti un email cu numele tau, codul IBAN, id ul comenzii sau suma comenzii, iar banii vor fi returnati in contul tau.

  • Meniu si preturi

  • Pot solicita produsele fara sare?

    Da, poti mentiona acest lucru pentru fiecare preparat in parte, in rubrica speciala de pe pagina produsului respectiv.

  • Am uitat sa trec cateva mentiuni in comanda, ce trebuie sa fac?

    Te rugam sa ne contactezi pe live chat, la telefon sau pe adresa de e-mail si sa ne dai de veste ce mentiuni suplimentare vrei sa atasezi la comanda.

  • As dori sa adaug un ingredient la un anumit preparat, este posibil?

    Putem elimina ingrediente, daca asta iti doresti, insa nu avem posibilitatea sa adaugam unele noi.

  • De sarbatori aveti meniu special?

    Da, pregatim bunatati specifice atat pentru Paste, cat si pentru Craciun.

  • Exista reduceri la anumite preparate?

    Urmareste pe site si pe canalele de social media Oala Cu Bunatati campaniile speciale care includ si discount-uri pentru anumite produse!